Primul atelier din acest modul a
cuprins o iesire la un cinematograf bucurestean.
In cadrul acestei intalniri, tinerii
participanti au aflat informatii despre
filmul romanesc dar si despre filmul European.
Filmul vizonat a fost Madagascar 3:
Europe’s Most Wanted
Dupa film am initiat o discutie cu
tinerii din centrul de plasament, in care i-am incurajat sa isi spuna parerea
despre materialul vizionat si sa formuleze o viziune de ansamblu.
Intalnirea a fost o ocazie pentru ei
sa isi exprime în mod liber pareri despre rolul industriei cinematografice,
despre caracterul educativ si informativ al filmelor, despre genurile de filme
preferate.
Cel de-al doilea atelier din acest
modul a constat intr-o serie de iesiri la muzee bucurestene, cum ar fi
Muzeul Cotroceni si Muzeul Militar.
In timpul acestor incursiuni, participantii au aflat despre cultura
muzeografica romaneasca si europeana. Le-am povestit despre cateva muzee
europene faimoase si despre cum ar trebui sa arate un muzeu cu adevarat bun si
interactive. Au invatat despre cum se organizeaza o expozitie intr-un muzeu,
dar si despre meseria de muzeograf si curator
In cel de-al treilea atelier am
realizat impreuna cu tinerii stickere (abtipilde) pe diverse tematici.
Subiectele pe marginea carora copiii si-au imaginat stickerele au fost: cum ne
vedem noi integrati in comunitate? Cum va fi viata noastra peste 10 ani?
Stickerele au fost ulterior distribuite pe strada trecatorilor, dar si in
cadrul evenimentului final de diseminare a proiectului. Practic, acest atelier
a constituit o mini-campanie sociala despre statutul, nevoile si dorintele
copiilor.
Nu am mai tinut atelierul in care
trebuia sa vizionam o piesa de teatru, deoarece beneficiarii nu au dorit acest
lucru. De asemenea, am inlocuit excursia de o zi in afara orasului cu o iesire
de divertisment la parcul de distractii Terra Park.
Pentru a completa acest modul care a
suferit modificari fata de forma initiala, am extins modulul de activitati in
aer liber, completandu-l cu diverse activitati noi si am introdus un modul nou
(de picture si arte), aspecte pe care le-am detaliat in rubrica despre
modificarile produse in programul de activitati.
Primul atelier din acest modul a
cuprins o iesire la un cinematograf bucurestean.
In cadrul acestei intalniri, tinerii
participanti au aflat informatii despre
filmul romanesc dar si despre filmul European.
Filmul vizonat a fost Madagascar 3:
Europe’s Most Wanted
Dupa film am initiat o discutie cu
tinerii din centrul de plasament, in care i-am incurajat sa isi spuna parerea
despre materialul vizionat si sa formuleze o viziune de ansamblu.
Intalnirea a fost o ocazie pentru ei
sa isi exprime în mod liber pareri despre rolul industriei cinematografice,
despre caracterul educativ si informativ al filmelor, despre genurile de filme
preferate.
Cel de-al doilea atelier din acest
modul a constat intr-o serie de iesiri la muzee bucurestene, cum ar fi
Muzeul Cotroceni si Muzeul Militar.
In timpul acestor incursiuni, participantii au aflat despre cultura
muzeografica romaneasca si europeana. Le-am povestit despre cateva muzee
europene faimoase si despre cum ar trebui sa arate un muzeu cu adevarat bun si
interactive. Au invatat despre cum se organizeaza o expozitie intr-un muzeu,
dar si despre meseria de muzeograf si curator
In cel de-al treilea atelier am
realizat impreuna cu tinerii stickere (abtipilde) pe diverse tematici.
Subiectele pe marginea carora copiii si-au imaginat stickerele au fost: cum ne
vedem noi integrati in comunitate? Cum va fi viata noastra peste 10 ani?
Stickerele au fost ulterior distribuite pe strada trecatorilor, dar si in
cadrul evenimentului final de diseminare a proiectului. Practic, acest atelier
a constituit o mini-campanie sociala despre statutul, nevoile si dorintele
copiilor.
Nu am mai tinut atelierul in care
trebuia sa vizionam o piesa de teatru, deoarece beneficiarii nu au dorit acest
lucru. De asemenea, am inlocuit excursia de o zi in afara orasului cu o iesire
de divertisment la parcul de distractii Terra Park.
Pentru a completa acest modul care a
suferit modificari fata de forma initiala, am extins modulul de activitati in
aer liber, completandu-l cu diverse activitati noi si am introdus un modul nou
(de picture si arte), aspecte pe care le-am detaliat in rubrica despre
modificarile produse in programul de activitati.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu